Hablehablehablehaaa

HEJ. Suck, suck, suck. Var riktigt tungt att ta sig iväg imorse. Var däremot roligt att träffa min klassis. Slutade redan vid halv ett och cyklade hem direkt nästan. Sov i någon timme och sedan kom mamma hem med en hyrfilm å godis. Hon tyckte vi skulle fira att skolan hade börjat. Ska man skratta eller gråta? Herregud. Men det var iallafall mysigt. Lite torsdagsmys sådär. Efter det kom min kusin hit, och hon befinner sig även här just nu bredvid mig. Hon ska sova här ikväll och så. Imorgon väntas en utflykt med skolan. TAGGA! Nej, fy. Kapar typ hellre min arm. Nä, ok så hemskt är det inte men näst intill. IALLAFALL nu ska jag gå. Hejdååå.
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0