Extremt kreativ rubrik

Godmorgon allesammans! Tänkte slänga ur mig några enkla ord nu så här på morgonkvisten. Inställd mentorstid och HK för mig, så jag börjar strax innan 11. Skönt med sovmorgon, givetvis, men lite jobbigt nu när jag gjort klart allt som ska göras innan skolan börjar.
Idag är det ju som ni kanske förstått den första riktiga skoldagen, med lektioner. Vet inte riktigt hur jag känner inför detta, förutom att jag ska ge gärnet. Höga mål = mycket jobb.
Annars har inte dagen mycket att erbjuda, förutom att jag och da gurls ska storhandla tillsammans, inför Åland. Tänk att vi åker imorgon! Å, vad spännande! Men nu ska jag inte skriva mer. Det räcker så här tycker jag! Hej med er! /Hanna
Hur dålig bild som helst, men detta har jag på mig idag, ifall någon skulle vara intresserad. Nej men ärligt talat så har jag fortfarande knappt några bilder, så det får bli lite utfyllnad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0