Du är där när jag vaknar.


Heeeeeeeeej! Har idag varit i skolan. Var dödsutråkande, och jag fick huvudvärk redan efter första lektionen. Skolfoto hade vi också, och jag lyckades ta fram min trippelhaka. Grääjt! Mamsen hämtade upp mig efter skolan, för jag skulle iväg och ta spruta mot livmoderhalscancer. Det gick bra! Svimmade inte, och behöll färgen i ansiktet. Så det var ju bra. Nä, ok skoja. Men den var inte alls så hemsk som alla mina mateos hade sagt, satteee. Åkte sen upp till gränby och shoppade med min moder. Inhandlade nya jeans, höstskor och ett nytt Iphoneskal. Se bild över. KÄNNS GREJTANS. Fick även veta att Habba fick sin roll i Sound of music! Hon är så himla duktig! Åh, är så glad för hennes skull. Detta är nästan värt ett Frida skrik! Ska vi köra? Är ni berädda? Ok. 1,2,3 AAAAHIIIIEEEOOOOOOAAAAHHHHHH. Nej, nu ska jag gå och göra mig en smoothie. Sen > Ryggläge framför teven. Softakoftigt. PEACEEEEE OUTTTT BRUDDAAAAHS!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0