Drove a truck right through my heart

Morning! Har precis petat i mig lite frukost och burrat ner mig i soffan med laptopen i knät. Vädret ser ut att kunna bli rätt fint idag! Det är väl skönt, förutom att jag vägrar att visa mina lysande vita ben. Och idag har jag faktiskt en anledning. Emma kom hem från Turkiet igår. Det innebär att hon är superbrun... Det är förresten alla andra också. Och vi ska träffas i eftermiddag, nästan hela truppen. Känner att jag vill skona dem från mitt missöde. Usch. Ska bli himla kul att träffa dem i alla fall.
Funderar för övrigt på en sak... Hur fasen kan det redan vara Augusti? Tiden bara springer iväg och här sitter jag som ett fån och känner att det var skolavslutning typ igår. Om ungefär 2 veckor börjar skolan igen. Jag har aldrig känt en så stark avsky förut. 9an. Allt blir liksom på blodigt allvar. Jag ska göra ett riktigt stort livsval. Hur det går och hur jag presterar kan påverka hela min framtid (Ok, det där kanske var lite överdramatiskt, men..) Vi har ju i alla fall några härliga dagar på Åland att se fram emot, vi i 9C (!!!). Det ska bli roligt. En bra start på läsåret. Men nu hörrni, nu måste jag ta och knipa igen och sätta lite fart på mitt liv. Out /Hanna
Såg den här hängandes på kylskåpet hos kusinerna. Tyckte det var så gulligt så jag var tvungen att föreviga det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0