Don't Mind If you Do

Jorå man är vacker när man är dödstrött så där runt 6 på kvällen!
Hej och kolla vem som överlevde skolan! Jorå känns bra fast ändå inte att själva skolan har börjat.
Övervägde att dö lite fint sådär i sängen imorse men nej då mamma drog upp mig och jag hade påsar stora som afrika under ögonen.
Var rädd att jag skulle dö på väg till skolan för att jag höll på att sömna på moppen var så jäkla trött.
Tog mig dock dit och dagen gick väl okej, men segt var det kändes som vi varit i skolan i typ 2 månader redan.
Fick våra nya skåp och äntligen överskåp, whoop, whoop!
Fredag imorgon då, nån promenad med alla 9 ska utföras, sen ska jag väl hem och ta't lungt innan jag ska tillbaka in till stan där jag och Julia ska käka nån stans sen ska vi på Snabba Cash 2 och mysa!
Yes det var allt för mig! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0