Dance with me tonight.


Min skillade skrapning på en trisslott. Plötligt händer det? OCH min fina Emma.

Spenderade gårdagen ute hos några kompisar i bälinge. Vi fikade, åt sushi och lite sådär. Senare på kvällen träffade jag Emma som äntligen hade anlett från Turkland. Vi köpte lite gott på ica och traskade sedan ner till ån där vi fastnade i några timmar, pratandes. Hon är fööööör fin, hon! Idag var jag ner till staden och träffade min tjejoooor. Känns uber mega töntigt att skriva allas namn, sateeee. Vi checkade upp lite vad som har hänt sen sist och sådär. FINT, var det. Levde även lite i min bohemiska-barfota-carefree-freedom värld. Det var fint, det med. Imorgon bär det av mot grönan med familjen, och Melkers familj. Ska åka och spela på hjul för glatta muggar. Taggggaaaaaaaaa!
Nej, nu ska jag sova. Heeeeeeeeejdå.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0