asdfgjkl

WORD
Hej folket, tisdag idag även om det känns som att det borde minst typ torsdag. Ush, fy och bajs! 
Skolan tär redan på mig! Spenderade iallafall skoldagen halvt sovandes och förkyld. Åt kräka till luch, eller såg iallafall så ut. Spenderade sedan eftermiddagen med käraste finaste klubben! Fikade, planerade, pratade, åt massor, sjöng osv. osv. Mysigt värre, papsen min kom sedan och hämtade moi och vi drog oss vidare för att köpa ny bil, igen... 
Kom sedan hem med ny bil och vrälhungrig trök i mig mat och ligger nu här och dör för att jag inte vill till skolan imorgon. Hatar onsdagar, tråkigaste schemat nånsin! Orkar inte ens gå in på det.
Nej nu ska jag sova och bara ha skolångest tills jag dör, ha're bra! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0