Åland.






Orkade inte agera fotograf så ofta, därav få och dåliga bilder.

Hallå! Bloggen har stått tom nu några dagar för att vi har befunnit oss på Åland. Har haft det jätte mysigt, dock har inte vädret varit med oss men om vi ser bort det så har det varit mega ultra bra. Något som även är mega ultra bra är min klass. OTROLIGT bra är den. Och vi har kommit varandra ännu lite närmare efter dethär. Kommer bli riktigt hårt att skiljas åt tills sommaren. Usch. Iallafall så var veckan prima, och vi fick mycket gjort på vår framtida musikal. Vi hann även få mycket fritid, så det var utmärkt. Bodde i samma stuga som Emma, och hon var krasslig redan när vi åkte dit så nu har jag själv åkt på en förskylning. Har huvudvärk, halsont och är snuvig. Plus detta dåligt med sömn. Somnade därför utmattade på soffan igår vid tio tiden och vaknade imorse 8.30 utvilad. Skönt! Har precis kikat på en film, "Waiting forever" hette den. Blev intresserad eftersom Rachel Bilson spelade huvudrollen, men det var inte en topp fem film direkt. Ganska skum, men den passade mitt humör ganska bra. Tänkte nu ställa mig i köket och laga soppa. Blev otroligt sugen på det. Sen tror jag att jag ska slå igång en till film. "Like crazy" hette den, om jag inte missminner mig. Så vi hörs och ses! Hejdå!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0