Nothings Fine I'm Torn

Ser ungefär ut så här i håret nu fast såklart röt/brunt.
Vaknade imorse och trodde att jag inte skulle göra ett piss, att jag bara kunde ligga i sängen hela dagen, trycka i mig det sista av mian påskägg, kolla på film bara chilla helt jäklagalet helt änkelt. Men så vart det inte kan jag säga. Nej, nej det var bara att hoppa in i duschen och dra på sig ett par jeans, fixa håret osv. För runt 3-4 så kom morfar, ingrid, david o matidla och mammas farfar. Som för övrigt knappt kan säga nånting på svenska. Men det var mysigt att träffa de iallfall och jag sprang för mesta dels runt med Nike. Vi ritade, satte nålar på en tavla som tydlig var skit kul. Knallade även runt med Nixon ett tag. Morfar, Ingrid och gammel farfar åkte runt 6-7 och vid 8 hade även David o Matilda åkt hem. Pustade sedan ut men mamma fick mig att skriva inbjudningskort till konfan och sen efter det har jag klippt mig. Blev gaaanska annorlunda från vad jag haft förut.. Men jag gillart! Ni får en bild imöra orkar inte hålla på nu. Ska ta och hoppa i sängen nu, god natt! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0