KNEGPEDEÖÖÖFLHOQW.


Jag är sur. Det regnar ute. Jag vill ha choklad. Jag fryser. Jag är hungrig. Jag tror jag har feber. Jag har huvudvärk. Jag hatar biologi. Jag måste plugga. Jag hatar mitt liv. Nämnde jag att jag var sur? Jag är iallafall det. Meeeeeeeen, det är fredag. Det är helg. Och ledighet i två dagar, vilket betyder att jag borde vara glad. Och nånstans där inne är jag glad, tror jag. Iallafall så  tänker jag inte ens nämna någonting om dagen, för den sög hästballe gånger 8. Jag kom dit med dåligt humör och gick därifrån med ännu sämre. Fast tekniskt sätt cyklade jag, men ni fattar påängen. Kul är jag också, poängen liksom; På ängen. Barnhumor. När jag ändå är här så jag väl passa på att rekomendera Laughing with - Regina Spektor. Den är såhär ytterst härlig, och man blir alldeles inspererad och tankspridd av texten.
Men nu tänkte jag nog gå. Ok, hejdå.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0