NATTEN ÄR LIKA KALL SOM DITT HJÄRTA

Hej mina käraste. Här sitter man, snart halv 3 på onsdagsmorgon. Har mått allt från skit till uberglad till gråta sönder men nu är allt okej igen. Vettefan vad som händer här just nu alltså. Skitkul att jag delar med mig av det till er också. Men, men, ni får väl stå ut med mitt tjafs om ni läser dena lilla blogg. Annars då, jo hade fin konversation med mina bebz för nån timme sen och vi, eler jaa emma kom fram till att jag skulle bli soldat när jag blr stor.
Får väl se hur det blir med den saken, men hoppas kan man ju alltid, eller inte...
Nej men nu ska jag ta och runda av detta väldigt, väldigt onödiga inlägg. Slänger in en liten låt här också.
Och ja, när jag är på sånt här konstigt humör lyssnar jag på sån här musik. /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0