Talking to myself.


Hallå mina vänner! Onsdag idag, sämsta dagen på veckan. Enligt Ellen ska den 11 april även vara den mest deppiga dagen på året. Men jag är inte depp inte!!! Dagen började ganska bra, genrep inför showen. Vikarie i matte och biologi, fick tillbaka SO proven (och det gick skit bra!!!), svarvade på slöjden och jobba flitigt på franskan. Efter skolan hade vi ett sista genrep och sen stack jag iväg till Remo med mina mateos och käkade middag. Sen gick vi tillbaka till skolan och körde showen för våra föräldrar. Gick hyfsat bra ändå, känns grymt! Nu har jag precis packat klart väskan inför helgen, då vi drar iväg med konfan. Har även packat ner pengar osv inför imorgon kväll, då jag, Emma & Lisus ska iväg och se Titanic i 3D. Tagga!!!!! Iaf, nu ska jag hoppa in i duschen, sen vidare mot sängen. Vi hörs vännusar. Ciaooo.
PS. 8C, NI VAR FÖR JÄDRA GRYMMA IKVÄLL!!!!! ÄLSKAR ER ALLA, MWAHHH.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0