SUNDAY ~ FUNDAY

Gud jag orkar inte....AHAHAHA
Skola imorgon, åhh vill inte! Men men, får väl ta och dra mig upp imorgon bitti iallafall. Och det här jäkla biologi provet vi har på tisdag får mig inte att le direkt. Dagen idag har iallafall hitills varit helt okej. Vaknade runt 8 käkade frukost och sedan skjutsade F&F ner mig till kyrkan där vi packade in alla grejer till loppisen i Camillias bil. Vid 10 stod vi sedan vid fyrispark och packade upp alla grejer på borden. Vid halv 12 så kom farmor och farfar sedan och hämtade mig igen och vi åkte hem hit. Fikade lite osv osv. Nu kommer snart resten av la familia hit och vi ska fira Elias. Ha en bra söndag allihopa! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0