Mind your manners

Och så var det söndag. Blev väckt av mamma runt 11 imorse rullade en halvtimme senare ur sängen och drog på mig lite kläder och hängde med mamma och pappa till ikea. Där gick vi runt i några timmar och vi fick med oss lite smått och gott hem. Vi åkte sedan vidare till Gränby där jag och mamma sprang in lite fort och köpte sushi, men är det underbart gott eller är det underbart gott?! Åhhh me like big time! Åkte sedan hem och käkade sen hamnade vi i soffan allihopa och kollade på en film med godis och milkshakes. Och ja nu sitter jag framför datorn och har precis gjort klart min engelska grej. Diggar Chiddy Bang, och om ni inte har lyssnat på chiddy Bang har ni missat nått säger jag bara! Ha en fortsatt bra söndag peeps! /Alice

 

Störda barn......

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0