Lajf is gräjt y0.


ÅH TITTA, 16 ST MINI FRIDOR!!!!
Jag är på bättre humör nu!!! Pappa kom hem med pizza och jag bah: yummieeyeeeyy. Och efter det blev allt mycket bättre. Tänk vilken matoman jag är, herregudars. Allt må vara min moders fel. Iallafall så har jag precis laddat in massa ny och fräsch musik på min spåtify lista. Har även legat och tänkt på gymnastiet ett antal timmar. Har faktiskt inte kommit fram till ett skit, men det känns ganska bra. Jag gjorde nyss världens mest skillade grej också. Ni skulle ha sett. Jag ramlade i sängen, fastnade med foten i sladden och fick datorn över mig. Då slog jag i huvudet i väggen, och det utlöste nån jävla nysning plus att jag började hosta. Det var asballt.
Åh, nu känner jag för att dansa. Och kanske hälla i min lite cola. Åhhh vilken fin fredagskväll. HAIDOO.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0