it's time to live a little cus niggas die a lot

Bara typ ett år kvar hörrni...
Hej kära vänner! Och så har ännu en dag rullat förbi. Denna vecka har gått otroligt fort för mig. Det är typ fortfarande måndagskväll i mitt huvud. Men så är det inte hörrni för det är onsdag kväll och snart torsdags morgon. Denna dag har bara varit som en vanlig onsdag förrutom att vi hade sovmorgon till halv 10 + att jag fick skjuts av mamma å jag gick upp halv 9, fatta skönt det var! Biologi, matte, SO, kom på att jag ska göra en långklänning på sjölden och sist spanska. Sen for jag hemmåt och slängde i mig lite mat och åkte åter igen in till lilla uppsala för att dansa. Kändes som år och dar sen sist, var typ 3 veckor sen. Sjukt härligt måste jag säga. Och när jag kom hem igen vart det en lång skön dusch och lite biologi plugg. Nej men nu ska jag dra mig till sängs, god natt! =) /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0