I don't wanna close my eyes.


Det finns väl inte så mycket att säga om skoldagen förutom att jag fick tillbaka betyg på min novell, och vi fick godispåsar av Marith, nutttiiissss Sen bikeade Lisa och jag ner till staden där vi mötte upp med Hanna, Meli, Linda och Alice. Vi kikade på hm's collection som kom ut idag, och sen köpte vi present till Emma som fyller år på måndag. Sen kikade vi runt lite och drack mega super äcklig cola light som HM delade ut. Köpte även ett par jeans och ett ultra mega fint mobilskal som är ytterst förvirrande. Sen cyklade jag och Lisa hem igen I REGNET!!! Var helt dyngaaaaa-blöt när jag kom hem, men det var kojs. Nej, nu måste jag fixa Emos present.
Kan tyvärr inte avslöja något här, för hon läser detta liksom. Ajaaaa, haido.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0