Hey, remember me? We were best friends when you were single.


Hallå!!! Söndag idag, och vanligvis hade jag skrivit ett jätte långt klago inlägg och velat ta livet av mig...eller något likande, men inte idag inte! För vi är lediga imorgon!!!! YESYESYES X8. Nå, dagen? Jag vaknade av ett sms av Lisa och en halvtimme senare var hon här. Vi typ pratade och gjorde en pasta sallad till lunch. Sen smsade vi Emma och bad na komma över och käka med oss så det gjorde hon. Sen resten av dagen gjorde vi inte så mycket. Vi låg i min säng och lyssnade på musik, satte upp min 1D poster, pratade, var ute i haglet osv. Det var iaf mysigt att träffa dem, känns som att det var år sen sist. Nu ska jag typ fortsätta göra ingenting, ciaooo.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0