Äntligen helg!

Yoooo!! Sitter här i soffan med resten av mi familia. Dagen har varit mycket bra, enligt mig. Vaknade upp med ett leende på läpparna och det har suttit där hela dagen. I skolan hände det inget specielt. Tog lite kort med resten av alla som hjälpte till att bygga teknikåttan grejen och det skulle upp på skolans hemsida, coolesh, i knöööw! Och sedan efter skolan drog jag till ica med frida och emma. Tog 4 bussen hem och när jag kom hem började jag och pappa med maten. Nu sitter jag här mätt som en padda, ja, jag sa padda och en halvtimmes telefonsamtal med farmor. Ska ta och sätta mig med biolgin en timme nu också sen blir det troligen lite TV. =)
/Alice

Åhhh snälla ta mig tillbaka!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0