From now, i'll follow you.

Hallådär! Bloggar för tillfället ifrån min eyefön så det här inlägget kommer bli jätte fult & jag håller på att krypa ut mitt eget skinn pågrund av det men jag försöker att softakofta lite. Iaf, idag är det söndag va?! Är alldeles dagvild, men söndag stämmer nog. Vaknade upp alldeles, alldeles för sent. Nämligen vid 13.30 tiden. Jag kände mig som ett vrak när solen lyste in i mitt rum och jag hörde Melkers röst i trädgården. Det kändes icke bra att jag låg där i min säng och flina. Jag satte iaf på mig någe och gick ut i solen, där jag har befunnit mig ändå tills nu. Alice kommer och hämtar mig om några ynka minuter och sedan följer jag med henne ut till landsbygden där jag även sover inatt. Imorgon ska vi träffa resten av tjejerna för häng på bryggan å forsränning.
Men nu borde jag röra på mig, så vi hörs. Ha en fin dag!
/Frida

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0