Bruuucass♥


Satt just och läste igenom mitt tidigare inlägg, eftersom att faktorn på liv är väldigt låg just nu. Men iallafall så kom jag på att jag inte åt någon middag. Och det kan också vara därför jag mår så fruktansvärt illa såhär vid 3 tiden på natten. Har suttit, eller fakitkst legat och gråtit i flera timmar till One tree hill. Förstår inte hur jag kunde gråta så mycket. Tror aldrig jag har förbrukat så många tårar till en teveserie, så oth känn er hedrade eller något i den stilen. Bilden här över är förövrigt direkt tagen från oth, världens finaste par. Ibland iaf. Jag velar lite mellan brucas och leyton. Och hur c00la är inte romance namnen!? Oh boy, jag vet. Iaf, klockan börjar närmare sig tre och mina ögon lock börjar närma sig mina näsborrar. Which means att det är stängda, which means att jag borde sova nu. Så HAJDÅ.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0