Bitch im the man, don't you forget it!

Gammal bild på mig och Meli.
God kväll mina kära mofos! Sitter här i underkläder samtidigt som jag pacakr väskan och bloggar och bäddar upp sängen. Dagen idag började iaf med att jag vaknade och bara fixade iordningen mig och fick sedan skjuts till skolan. Dagen rullade på som vanligt. Fick även tillbaka musikprovet som gick riktigt bra. drog sedan till kyrkan och satt där nån timme med alla sköna människor. Rullade sedan mot station med Meli för att upptäcka att tågjäveln var inställd. Vi köpte då varsin majblomma och knallade vidare mot bussen. Kom hem runt 7 då jag bara satte mig i soffan med en skål fil och musli och kollade på criminal minds. Mamma kom hem, vi fixade mina naglar. Rakade till håret. Och nu sitter jag här och är dötrött, så god natt! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0