When you're looking through your clothes and can't find a shit to wear.

Exakt som i rubriken kände jag imorse när jag stog framför garderoben och klockan tickade iväg. Vad tusen ska jag ta på mig? Till skolan kom jag iaf, tur det. Hade nog bokstavligt dödat mig själv här hemma annars. Men alla lektioner som vi skulle ha haft på eftermiddagen var inställda. Men jag och Clara bestämde oss för att sitta kvar och plugga en stund. & så blev det, satt kvar i 2 timmar och pluggade. Kändes rätt skönt endå, har inte fått sådär jätte mycket gjort som jag hade hoppats. Men slipper iaf göra lika mycket nu. Cyklade iaf hem sen och hamnade här. Framför datorn som vanligt. Har iaf hunnit käka lite mackor och ska sätta igång med Engelskan nu. Har prov imorgon. & imorgon kommer också mamma hem från london, äntligen!! Ska också hem till Meli på kvällen för mys med b-rudarna. Hoppas att ni får en trevligt kväll bros. Ciaoo.
(två allmänt trevligt bilder från för ett tag sen, lägg märke till alice på andra bilden. HAHA)
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0