What if i don't end up happy?

Tjenare, sitter redan hemma och är helt slut...Hade så himla ont i magen igår så jag kunde värkligen inte somna. Det sög lagom men kände imirse att det var sista dagen innan lovet så jag kan väll lika gärbna gå men när jag satt på bussn kände jag även hur huvudvärken satte in ordentligt men cravlade mig till skolan och sen så efetr 2 och en halv lektion så kände jag att jag inte pallade mera så jag och en liten lisa som inte heller mådde någe vidare drog oss hem. Men nu så ska jag fixa nån mat om magen lilla tillåter sen ska jag lägga mig framför Tv och kolla lite på how i met your mother och förhoppningsvis somna en stund också. Hare bra! / Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0