Uppdateringen?

Här var det lagom med dålig uppdatering va? Hanna har inte gjort ett enda inlägg idag. Men kan fasktiskt ta hennes parti och säga att det beror på alla våra prov och läxor. Vi har ju somsagt so prov på onsdag som hanna är så duktig och pluggar till. Tyvärr får då bloggen lida för det, men vi är tillbaka inom kort tid. På höstlovet blir det nog bra uppdatering från både Alice och Hannas håll. Från mitt håll lär det inte bli någon alls för jag reser iväg till london. Men några inlägg kan jag nog slänga in. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bli förhörd på so:n sista gången för ikväll. Ha en fortsatt trevlig kväll, natt, dag what ever. ciaoo
/Frida

det där är väl förhoppningsvis jag efter jag komit hem från london...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0