THURSDAY, YO

Tjenixen! Kom precis hem efter skolan. Inställd KT.. IGEN. Ganska skönt men jag som var så taggad på det. Hade i alla fall HK sista lektionen. Mys som alltid! Kyckling och ris, blev det minsann. Nu har jag i alla fall tagit mig hem och ligger halvsovandes i soffan. Ska börja plugga lite Kemi snart och fundera ut vad jag ska köpa till Emelie, som fyllt år för ett tag sen. Åh jag har ingen aning. I alla fall så åker jag ner på stan med Alice imorn och fixar det. Hoppas vi hittar något bra!! Annars ska jag inte göra så mycket. Duscha, äta, mysa och prata med mina kära Fritzchoff och Allus som alltid. Härligt, det. Är så jäkla shoppingsugen också. Ska sätta mig och titta på lite fina kläder nu, har jag bestämt. Så vi hörs sen. Kram
/Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0