So sick of love songs, so tired of tears

Salut. Ni kan ju bara gisssa varför jag har tid att blogga nu? jo, därför att jag ligger under täcket hemma och hostar. Blir hemma idag, har prov imorgon så måste verkligen iväg till skolan då men idag lär jag väl få plugga hela dagen eller någe. Ska iaf vila och ta det väldigt lugnt, jag orkar inte bli sjuk nu. usch. Ligger iaf och kollar på teve nu, funderar på att koppla in dvd:n lite senare och kolla igenom massa gamla Onetreehill avsnitt. Blev bara så sugen på det just nu. Hari ngenting mer att skriva, vi hörs förhoppningvis senare under dagen. ciaoo.
Google Image Result forcrash into me.<3 Ingrid Solheim -
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0