sleepyhead number 1, yup that's me !

Ja som ni kanske ser på rubriken så trötter, thats me! Sover var som helst, när som helst. =D
Haha älskar att sova alltså! Speiellt när man e sjuk så är det skönt att bara sova bort timmarna som jag då gjorde idag gick och la mig runt 2 sen vakande jag runt 4 och hade sovit i 2 timmar villket var rätt så skönt. Så nu sitter jag här och mår inte lika illa längre, knappt alls faktiskt, skönt det. Då var till och med pappa hemma så jag fick i mig lite mat och nu sitter jag och snackar med dom andra sjuklingarna här på bloggen! Ska snart också börja plugga lite på kemin också eftersom jag har kemi prov på måndag, PUST, men hoppas ni har en toppen kväll! =)
LAZZYDIGGERCharming Escapade / Fall asleep in a bed of truck on the most perfect night to star gaze...Crimson lipstick, permanent kiss.
/ Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0