❒ Single ❒ Taken ✔ WHO CARES, I’M AWESOME!

Hejsan. Vaknade halv 5 imorse och kunde inte somna om, runt 6 snåret lyckades jag iaf få någon blund. Blev väckt av pappa vid 7 så jag kunde traska iväg till skolan och göra fysik provet. Det var riktigt jobbigt att ta sig upp när jag har feber, hostar och sådär men jag kom iaf upp och har gjort provet. Kom nyss hem och ska slänga på mig myskläder och sen käka lite mat. Pappa skulle komma hem på lunchen med pastasallad så han kommer nog snart.
Har en del läxor att ta tag i också eftersom jag inte är i skolan, missar så otroligt mycket. ush. Men ska iaf röra mig nu. Slänger in en bild från nu bara för att de har blivit så mycke WHI bilder på senaste tiden. Ciaoo.
/Frida

Kommentarer
Postat av: tove

sv:

Goa frida!

Ja, har gått igenom rätt mycket så har växt som person framförallt. Jätte tacksam att du uppskattar de jag skriver. Du är en fin person du. Kram

2011-10-18 @ 20:49:33
URL: http://absolutaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0