mys pys med mig själv

Hej på er, sitter här nu för mig själv och mysre och firar att proven 'är slut och att det snart e looov, älskart! Sitter här i väldigt fina kläder också för den delen, tofflor, sockor, the bear hoodie, mjukisar, och en skit stor Tshirt ( för er som bryr sig!) Nej men snakcar lite med hanna gör man också. Var ju tidigare hemma hos frida och vi drog ju senare mt gränby och där jobbar ju mamma så åkte med henne hem och ja nu sitter jag här och e typ över lycklig att jag inte har någe prov! :D ska nog ta och hämta how i met your mother boxen och börja kolla på den, somnar nog förmodligen också för den delen. Men det är väll skoj. :) Haha iallafall så hörs vi troligen imorgon om jag inte håller mig vaken...Puss på er! / Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0