Konfirmation.

Hejdär! kom hem från konfirmationen för nån timme sen. Var rätt lugnt idag, vi gjorde inte så mycket. Pratade, gudtjänst mm. Sov somsagt hos Alice inatt, somnade runt 2, vilket var liite försent. Sen vakande vid 20 i 9 av att jag fick ett sms. Båda två fick panik och flög upp eftersom Emelie skulle komma förbi och hämta oss vid 9. Men det var bara att slänga på sig kläder och sen sticka. Har iaf nyss käkat lunch, Emelie och Alice käkade också här medans dom vändade på Alices mamma som skulle hämta dom. Iaf så borde jag egentligen sitta & råplugga nu men har verkligen ingen ork, hostar, är förskyld, ont i halsen & tror att jag har feber också. Men vad ska man göra åt saken, lär väl få masa mig upp och trycka i mig alvedon. Har somsagt prov på tisdag så det är väl bara att sätta fart. Ska hem till några kompisar till familjen och käka middag ikväl också, de är väl smart om man är sjuk? tycker jag också. men vad gör man inte...Vi hörs! Ciaoo
bild på Ebba, Alice, Hanna, Emelie & Axel. tagen ifrån Emmasblogg.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0