kärlek.

nån att gosa med, nåns famn att vara i, nåns tröja att sova i, nån som håller om mig, nån som luktar gott, nån som bara är min, nån famn att gråta i, nåns trygghet som alltid finns där, nån som man bara kan vara med utan att göra nånting i flera timmar, nån att pussas med, nån som tycker att man är fin alla tider på dygnet, nån som kan mig utan och innan, nån som tycker att jag är perfekt fast jag inte är det, nån som ser mina tårar bakom mitt leende, nån att ringa och säga jag älskar dig till 4 på morgon, nån som jag bara kan va migsjälv med, nån som älskar mig för den jag är.
och nån som kan mig utan och innan
JolienPaulina . ♥ - blog dostępny pod adresem pinka1511.pinger.pl///
/Frida & Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0