its a beautiful day.

Hallå där. Det känns lite dött när det gäller dom andra bloggägarna, vart dom håller hus? det vet jag inte. Förhoppnigsvis kommer det fler inlägg från dom under kvällen. Så ja, dagen? vi har haft kemiprov, sv & so blandannat. Kemi provet gick inte alls bra för min del, hoppas bara på godkännt nu. På svenskan skrev vi noveller, går inte alls bra där heller för min del. Sen på so:n gick vi igenom allting inför provet, ouch alltså. Det är enormt mycket man ska komma ihåg. Borde egentligen sitta och plugga just nu. Men jag orkar verkligen inte, är så sjukt trött på allt plugg. Har fanimej inte en lugn stund. Så fort man har gjort ettt prov så får man ett nytt. Som alla säger, 8:an är värst. Håller verkligen med där alltså. Kvällen lär väl se ut precis som alla andra kvällar, ska plugga. Slänger nog in lite Allus, hanna och frida time också. Förhoppningsvis har jag tid med det. Nej, nu ska jag faktiskt ta tag i so:n endå, även fast det är riktigt motigt. Vi hörs. ciaoo.
/Frida

Som tur är har jag världens bästa klass, 8C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0