I'm Hot Cuz I'm Fly, You Aint cuz You're Not

Tjenare, Har nu precis kommit hem från en inte så skojsig timme på dansen, visst jag älskar att dansa men inte idag.
Asså det har märkts av hela dagen att jag har sovit dåligt men på dansen, seriöst jag pramtade på mig själv så jag stannade upp mitt i dansen och börja as garva åt moi själv. Kände dock att folk bah : ehm vad fan e det för fel på henne!?
Och jag bah : Ehm hej jag heter Alice och jag är totallt efterbliven men jag är glad ändå =D
Nej men sen så kom iallafall min kära lilla mamma och hämtade upp mig och hade köpt en ny kockbok till mig !
Sen kom det mindre roliga, den underbara, älskade, lojala huvudvärken som stalkar mig just nu....
Men nu har jag slängt i mig 2 alvedon och ska ta och hasa mig upp från golvet och ta en dusch sen blire plugga till spanska och fysiken eftersom jag har förhör på spanskan på fredag och fysik prov nästa tisdag...*suck* orkar inte men får väll ta och göra det bästa av skiten!
/Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0