i'll call you bitch for sure

Ja ni har ju hört från frida vad vi har haft för oss idag, på ett ungefär eftersom jag inte var i samma grupp som frida men ändå! Sitter nu och pratar strunt med frida och hanna ska försöka plugga lite spanska också, sen skriva klart snevska novellen och kolla igenom engelska glosorna. YAY! -.- Nej men nu ska jag inte gnälla imorn e ju sista dagen i skolan sen är det höst lov!!!!! Då blir det mys med la familia och tjejorna och bara ta det lungt och iga läxor alls. :D
Ja men hörrnini nu ska jag hoppa iväg och ta alvedon mot min härliga mensvärk och sen blir väll lite plugg och snack with the ladies! / Alice

skulle inte sitta helt fel just nu va? o.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0