i miss you like i miss the summer in the winter

Tjenare, sitter nu i min stuga och myser med F&F och pappa och edvin. Äter godis gör jag också för den delen. :D
Haha ska försöka få lite kemi gjort också jajemän sen blir väll en film eller någe sånt. Snackar med frida gör jag också, surprise huh? Nej men hade iallafall en jätte mysig kväll hemma hos meli, eller ja kunde man tänka sig nått annat? blir ju alltid mys och skratt med dessa tjejor! :) Sen så sov jag ju där också med lisa och emma och sen kom mamma och hämta mig typ 11 idag sen drog jag hem och sen runt 1 igen så åkte jag ut till stugan och har inte gjort så jätte mycket. tog en promenix genom skogen med farmor ner till bryggan och tog massa kort som ni kanske får en skymt av sen! Nu ska jag ta och fortsätta snacka med frido på msn. :) Vi hörs senare! / Alice
HeartLet It Be_________________________________________________________TYPE TEX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0