Goodmorning.

Hello, vaknade 6.20 imorse och kunde inte somna om, så satte mig och gick igenom so:n. Sen runt 8 tiden klädde jag på mig, käkade frukost mm. Sen nu så ska jag gå igenom so: en till gång och sen gå vidare till Emma. Känner mig endå hyfsat säker på so:n nu så tror att det ska gå bra. Men nu när jag för en gångs skull har tid för erså ska jag inte babbla om so. Efter skolan skulle mamma & jag åka upp till gränby och köpa vinterjacka till mig. Känns som att det är dags nu,  börjar bli ruskigt kallt ute. usch. Iaf, sen senare tänkte jag bara ha en lugn kväll för min streetdance är inställd. Så ska väl bara kolla på teve och chilla helt enkelt, har inte haft en pluggfri kväll på typ 2-3 veckor. ouch. Men nu är det snart lov och mmmmh va skönt. Men vi hörs efter plugget. Ciaoo
/Frida

bild på mig och hanna för några veckor sen...pluggandes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0