go' morgon, go' morgon!

God morgon! Sitter här och har faktiskt suttit här sen typ 9, ovanligt nog. Men orkade inte ligga kvar i sängen och göra ingenting så jag drg mig uppåt och nu sitter jag här och har inte så mycket att skriva men det gör jag iallafall. Nej men ska faktiskt på kalas senare idahg också. Fast det är inte försen typ 3 nån gång skulle vi åka hemifrån tror jag. Åhhh seriöst fuck my life, pappa sitter nu i london och frida ska snart till london och jag bara sitter här...
Nej men nu ska jag ta och rycka upp mig lite här va, ska nog ta och hoppa ner till le kitchen och göra iordning lite frukost. Så ha en bra dag! :) / Alice

saknar sommaren med dessa härliga brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0