Dreaming Is Believing

Hejsan hoppsan och på det igen!
Ja var inte så jätte taggad på att gå upp klockan halv 9 imorse men var tvungen för att hade då konfa men min fina lilla telefon ville ju då inte ringa. Så jag och frida vaknade 20 i 9 och emelie skulle komma hit 9. Så det var ju bara att rusha upp, klä på sig, äta, packa, borsta tänderna, ja ni fattar men sen så vart vi klara och åkte in till konfan. Sen runt 2 så var det slut och mamma kom och hämtade mig och emelie och det bar av hemmåt igen, jag åt lite och nu så tillbringar jag min underbara tid med mina älskade, underbara, förbannade läxor och en skål godis. Är sjukt trött för den delen också men jag får väll stå ut ett tag till och sen hoppa i säng tidigt tror jag.
Jaja ska dra mig tillbaks till läxorna nu så vi höres senare! =)
Fick även en liten sån här idag på konfan. / Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0