WELL THIS SUCKS

Hej, har inte varit bäst på att uppdatera på senaste tiden, men biologi provet tog lite över mitt liv där kände jag men nu e jag back on track! :D Men nu sitter jag iallafall och kollar på ONE DIRECTIONS DOKUMENTÄR!!!!!! hihiihihohohohoheheheeh. Typ döööör här med hanna och frida. Oj, oj, oj. Nej men nu ska vi ta och rycka upp oss lite. Vad har jag haft för mig idag då? Jo det var ju skola som vanligt sen dans, fick hem en signerad UP ALL NIGHT!!!!! :D Sen vart det dans och sen hem och nu sitter jag här och fangirlar totallt! haha. Och jag lovar jag ska börja uppdatera bättre nu när jag inte har biologi prov. ;) God natt och sov så gött ladies and gentlemen! / Alice
ME AND EMMSI. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0