Juldagen.

Hejdääär! Är såååå lycklig för att jag är ledig och att det är juul. Tööönt lagom, jag vet !! Men ååh va skönt det är. Vaknade vid 12 idag och har hunnit rensat min garderob oh städat hela rummet. Känner mig så duktig! Sitter och käkar frukost just nu. Treeevligt. Sitter också och kikar runt på iphones, hade tänkt att köpa en i mellandagsrean. Vi får ävl se hur det går med min lilla plan. Ikväll kommer iaf mammas släkt hit. Dom är 5 syskon med respektive familjer så det blir nog fullt stoj. Med julmat och julklappar igen! Känns gryyymt alltså. Hoppas att ni får en gryym dag! Vi hööörs.
/Frida

Såhär slutade min kväll igår, åkte iväg i klänning och kom hem i detta. looooovin mjukiskläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0