Up all night.


Skoldagen var helt okej, ganska dryg om jag ska vara ärlig. Fick tillbaka kemi prov och skrev SO prov. Båda två gick helt okej. Efter skolan hade jag planerat besök i staden, men det sket sig när jag insåg att mitt busskort låg hemma så jag och Alice traskade hit efter skolan istället. Jag kastade mig på brevlådan direkt när jag kom hem och hämtade min UAN DVD som hade kommit. Så resten av eftermiddagen satt jag och Alice bänkade framför soffan, som ni säkert förstod. Det var jätte berörande på något sätt. Jag rös, och skakade. Fy, vilken tönt jag är. Men allt brast för mig när de sjöng Torn & Moments. De är så fina, mina pojkar. Men iaf så traskade mamma & jag ner på stan efter middagen. Vi letade efter en tidning till mig, MEN hittade den inte. Så vi köpte varsin smoothie och åkte hem. Och nu sitter jag här och finular, igen.
Ska väl shöffla igång lite musik och leeeeva. Vi höres vänner. Ciao.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0