Kvalborg, valboooorg!!


Åh hej! Det var ett tag sen sist, och jag har en massa att berätta för er!! Valborg igår, Alice och jag stressade oss upp på morgon och tog oss till till staden där vi mötte upp Meli, Hanna & Lisa. Sen kikade vi på forsränningen och strosade längs ån. Vi köpte glass, choklad och festisar, sen promenerade vi bort mot Engelska parken där vi lyssnade på Axel när han sjöng med sin kör. Det var mega fint. Sen drog vi hem, och vid 18 tiden åkte Emma, jag, Hanna & Alice ner på stan och käkade middag tillsammans på Basilico. Där blev Alice upphämtad och vi andra fortsatte mot bussen som tog oss till Gamla Uppsala. Väl framme där mötte vi upp Meli och Lisa, och där hängde vi alla 5 och bara mös vid kasen. Sen blev Hanna upphämtad och vi andra traskade hem genom skogen i mörket. Sen sa Emma&jag hejdå till Meli och Lisa, och så traskade hem till mig där vi deckade direkt på min säng, men kläder på. Sen vaknade vi till liv vid 11 tiden, då vi förflyttade oss ut i solen tillsammans med lunch. Där fastande vi i några timmar pratandes och skrattandes. Sen lämnade även Emma mig, och då satt jag kvar i solen med sällskap av mina skolböcker och musik.
Har suttit med det ända till nu. Ska strax hoppa in i duschen, och sedan hoppa i säng. Vi har sovmorgon imorgon, och det känns riktigt skönt.
Efter skolan ska jag ner till staden och klippa mig. Spännande!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0