Fuck this buff.

Hejhej. Har haft ett underbart dygn i kyrkan tillsammans med mina budds. Har gjort massa kojs grejer och har inte fått speciellt mycket sömn inatt. Vi körde typ kurragömma, charader, käkade kladdkaka osv inatt. Somnade vid 4 tiden och väcktes halv 8 - alltså 3½ timmes sömn. Vi hade gudtjänst på morgonen där vi även sa hejdå till Ellen, Lisa och Anna. Vilket ledde till väldigt mycket tårar, vi skulle sjunga en låt för dem men det blev bara massa snyfft. Sen sålde vi fika och efter det hade vi konfa. Somnade iprincip, var bara en massa prat och jag var så jävla trött. Sen hömtade m&p mig iaf, och så åkte jag hem och kastade mig i sängen. Slog på lite musik och somnade och sov ett tag. Sen vaknade jag till och har vart vaken sen dess. Har även pluggat lite fysik och packat upp min väska. Blir en tidig kväll kan jag bara säga. Här kommer lite bilder från sensate dygnet. Ciaoo.
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0