MELLO 2012

Städade och dammsugade klart mitt rum med Chirs Brown och YMCMB i hörlurarna, vilket var riktigt härligt. Sen Så hann jag precis Sätta mig ner när mamma kom ch frågade om jags kulle hänga med och handla och ja, det gjorde jag. Så vi åkte ner till boländerna och kollade runt där. Fick även med mig hangover part 2 hem. Vilket är en skitrolig film, så om ni inte sett den så måste ni se den! Sen då, vi tog en ride förbi stovreta och köpte pizza så jag har precis tryck i mig en Kebabtallrik, hej tjockis! Nu ska jag ta och sätta mg ner och plugga lite SO, mysigt sådär på en lördag... Sen kommer jag väl troligen tjocka mig mera ikväll bänkade framför mello finalen med massa godis! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0