Horan the world? CURLS!


Åh, sicken bra dag detta har varit. Har vart på strålande humör, mestadels av dagen. Vi hade nämnligen bara en lektion, sen kör å sen besök på UNT. Köpte även fyra 1D tidningar i staden, som kostade en del. Men det var hyfsat värt det. De var fyllda med poster som just nu är uppsatta på min vägg. Jag börjar nästan nå "beroende-strecket" nu alltså. Men det känns bra. Efter UNT besöket hängde jag med Emoslemo till solariet, och där fastnade hon, jag å Habbus i flera timmar, pratandes. Sen när jag kom hem käkade jag tjockis mat, och hade sedan 1D parteeey i mitt rum. Sen kikade jag på Let's dance (TÖNTVARNING) och min älskade Anton vaaaannn.
Ååååh, gift dig med mig. Förövrigt så har Alex skickat in mig till UNT, läs på bilden över.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0