Heart full of wine

Hey y'all. Jag är hemma nu, efter en skön vecka på Kreta. Jag förväntas kanske berätta en himla massa om hur underbart det var, men jag tänker fatta mig kort, så slipper ni anstränga era ögon något överdrivet. Det blir väl bra?
Hur som helst, hotellet var superfint, fräscht och rätt i tiden. Stilrent men kul, om ni förstår vad jag menar. Lite väl lång bussresa från Heraklion, men man fick se mycket av den vackra miljön; De vackra bergen, de glimmande haven och mängderna av gröna olivodlingar. Maten på hotellet var också alldeles magnifik. Tournados:en var nog den bästa jag ätit! Stranden och poolområdet var toppen, och det var där vi spenderade den större delen av semestern, bortsett från restaurangen... Jag måste ha gått upp säkert 5 kilo efter allt jag tryckt i mig.
Men allting under semestern var inte en klingande succé. Eftersom det var så otroligt varmt nästan varje dag och jag inte drack ordentligt, så blev jag alldeles dåsig, och till slut så kräktes jag. Det kanske inte låter som en riktig dramatisk tragedi, men för er som inte vet om det, så är att kräkas en av mina (många) största fobier. Inget vidare, alltså.
Nu känner jag hur som helst att det här inte alls blev så kortfattat som jag lovat er! Äsch, ni har ju sluppit mig i en hel vecka, så ni kan väl stå ut med ett sånt här maffigt, tjockt inlägg bara för den här gången? Ok. Men innan jag avslutar så vill jag bara tillägga att jag slänger upp ett par bilder från semestern lite senare. Det vankas ju midsommarfirande! Jajamän. Det blir kul. Glad midsommar på er! /Hanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0