E is for Evil

Och så var alla 3 tillbaka med le blogging. Välkomna hem till lilla skit sverige där det tydligen bara regnar nu för tiden. 
Men midsommar var det iallafall fit väder, vilket var tur det. Gårdagen gick ut på att äta rester och sitta framför TVn medans det regnade utanför fönstret. Vilket betyder att jag la på typ 10 kilon.. Vaknade upp imorse alldeles för sent stoppade i mig lite frukost och satte mig sedan på moppen för att åka hem. Började regna efter typ 5 min och regnade sedan mer än halvvägs hem, vilket gjorde mig dyngsur och mina lår var bortdomnade när jag kom hem. Gjorde iordning ett varmt bad och seda fixade jag lite mat åt mig själv och sen dess har jag kollat på film. Ska nu ta oc h kolla på Tv med pappa som precis kom hem, byebye! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0