I'm A Thousand Miles Away But Tonight You Look So Pretty, Yes You Do

Gammal bild men den får duga!
Igår hände inte så mycket, hängde i soffan och drog sedan med mamma hem till en kompis till familjen. Fastnade där i några timmar och när vi kom hem åt vi middag och kollade på big bang theory. 
Idag så vaknade jag ovanligt nog 8, jag överaskar mig själv ibland alltså! Nej men det var hemskt med tanke på att jag var dödstrött. Kunde dock inte somna om så har varit vaken sen dess... Ska ta och stoppa i mig lite frukost och sen ska jag ut och springa, ska bli skönt även om det är lite halv dassigt väder. Sen nån gång på eftermiddagen ska vi tydligen ut i stugan. Vill inte finns inget att göra när det är tråkigt väder osv. Nej nu ska jag rulla vidare, toodles to you bitches! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0