Wordfeud

Jag älskar att alla sluta spelade det för typ 8 månader sen. Men iallafall så igår ville Rikard att jag skulle spela mot honom på kvällen. Så jag laddade ner det och började spela. Sen startade jag massa nya matcher och nu är jag totalt beroende. Största tönten, wieee. Men är ganska glad att jag hade de inatt, vid sissådär 5 tiden. När jag verkligen inte kunde somna. Då var liksom wordfeud min bästavän. Men ah okej, iaf så ska jag sluta babbla om det nu. Jag vaknade halv 2 men skulle nog ha kunnat sova till typ 6. Men aja, vaken är jag nu iaf. Sitter och pratar med Sliiiceoo på msn. Ska väl strax gå och stoppa i mig nånting. Är suuuuuukt hungriiiiggg. Nu ska jag nog rulaaa vidareeee så ni slipper sitta här och läsa om massa skiit. Haidoo.
/Frida
pic.twitter.com/4IZwJhX1
KAAAAAAAAOOOOOOOSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0